Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.04.2011, 21:19   #25
Cwiru
 
Cwiru's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Łódź
Posty: 45
Motocykl: RD07a
Cwiru jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 13 godz 18 min 22 s
Domyślnie

Za lewą chłodnicą.
__________________
Biała Królowa - AT'98
1991 Honda NX650 Custom Cafe Racer
1989 Kawasaki KLR 650 - poszeeedł...w Polskę
Cwiru jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Niskie obroty za wysokie. RD03 sloneczny Uklad paliwowy i wydechowy 16 06.07.2011 22:18
wysokie obroty po dluzszym postoju kkk Uklad paliwowy i wydechowy 6 09.06.2009 07:40
Starter nie kręci a prądy są SewO Układ elektryczny i zapłonowy 9 06.02.2009 21:50
Wysokie gmole do RD07. wieczny Wszystko dla Afryki 2 16.04.2008 14:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.