Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.10.2010, 11:27   #2
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 40 min 21 s
Domyślnie

Dysze są poprawne, wystarczy rzucić okiem do serwisówki Haynesa - dostępna na starym forum w dziale download.

Okopcona świeca i za bogata mieszanka to być może zacięta linka ssania. Silnik pali dużo paliwa?

"Odchył" od fabrycznej kompresji jest podany w serwisówce.

Z resztą w tej serwisówce jest wszystko .
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
problemy z klaksonem prośba o pomoc JackHarrer Układ elektryczny i zapłonowy 1 22.07.2009 21:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.