Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.10.2010, 07:33   #13
BLOB
El Mariachi
 
BLOB's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Podkarpackie
Posty: 1,493
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
BLOB jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
moją XL nie dało się jeździć w większy deszcz a pokonywane szybko kałuże zabijały zupełnie pracę silnika. okazało się, że faja ma mikro /dosłownie/ pęknięcia i wystarczyło. niby była cała ale jak już ją spisałem na straty to przełamałem ją w rękach na kilka kawałków.
kupiłem jakąś tam NGK faję gumowaną nakręciłem na oryginalny 25 letni przewód i mam zamiar nie zaglądać tam przez kolejnych /oby / 25 lat !

matjas
A właśnie niewiem czy wiesz że w XL-kach taki stan żeczy rozpierdziela stator a to koszt w przewinięciu ok 400 peelenów. Ja przećwiczyłem to 2x.
Wysoka temperatura i nieszczelności na wysokim to zabija poczciwe XL-ki.
joł
__________________
Niech moc będzie z wami ...........
BLOB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.