![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
wetkne se tu moje 3 grosze o bridżstone bo mom tako w vajadero z tyłu. Takie toż łopony zakłada nam japonia jak kupuje sie nowe AT TA viadro i huk wie co jeszcze.
wot japońskie gumy ![]() komfort jazdy na rocznej oponie (nigdy nie założyłem sam nowej bridgestone) jest raczej średni, w porównaniu do super komfortowych anakinów i tjurlansóf, ale za to po 7000km nie widze by jej coś ubyło ( ad. Dzieja przebiegi) jej właściwości na mokrej nawierzchni są odwrotnie proporcjonalne do przebiegów michałków i metzelerów (nie enduro 3 i 4) wiec pisanie że one są złe to demagogia. takie mają właściwości fizyczne jakie mają, jednemu to pasuje, innemu nie. (mi nie specjalnie, ale nie kce byc despotą) Najprawdopodobniej kupienie motocykla z 5 letnimi lub starszymi, acz nie zużytymi oponami marki bridgestone, dunlop, metzeler enduro 3 i 4, majtas i huk wie co jeszcze wiąże sie dla dobra kierującego z wymiana opon, choc z drugiej strony może świadczyc o realnosci przebiegu tegoż motocykla z ostatnich 5 lat. no chyba że ktoś na bajlzu kupuje używki, to już kogos indywidualna decyzja. jak moto z zachodu mozna miec pewnosc ze taka ewentualnosc raczej nie zaszła. ave i niech żyje Shinko ![]() ![]() tak czy inaczej jakby to było jak każdy by miał gs800, ciuchy HG z wypinanym Gore, i wszyscy jeździli by tylko na anakee i tuoransach ![]() po to jest to forum by nowi ( nie mylic z Nowym011) nie musieli przez to wszystko przechodzic (choc moj stary do dzis mówi ze moj ford sierra to była najlepsza fura jaką miałem ![]() PS: sorry za skład i ład ale sie upiłem ![]() |
![]() |
![]() |