![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 8
Motocykl: RD07
![]() Online: 15 godz 29 min 11 s
|
![]()
Styk z dobrego przemysłowego stycznika spokojnie wytrzyma (prąd pracy pompy at ma się do prądu obciążającego stycznik przemysłowy np: 400V 25A jak hulajnoga do at
![]() Wydaje mi się że skład stopu styku uzależniony jesty raczej od jakości stycznika=jego ceny a nie od częstotliwości załanczania. polecam moeller-a, zabrudzone styczniki potrafią "brzęczeć"kilka lat zanim się w nich styki powypalają. Patenty z przekażnikiem czy układem elektronicznym są jak najbardziej ok. jeśli ktoś lubi dłubać i ma do tego talent. W technice jednak najprostrze rozwiązania są zregóły najwłaściwsze |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |