Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.03.2008, 19:48   #11
Maniek


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 8
Motocykl: RD07
Maniek jest na dystyngowanej drodze
Online: 15 godz 29 min 11 s
Domyślnie

Styk z dobrego przemysłowego stycznika spokojnie wytrzyma (prąd pracy pompy at ma się do prądu obciążającego stycznik przemysłowy np: 400V 25A jak hulajnoga do at.
Wydaje mi się że skład stopu styku uzależniony jesty raczej od jakości stycznika=jego ceny a nie od częstotliwości załanczania. polecam moeller-a, zabrudzone styczniki potrafią "brzęczeć"kilka lat zanim się w nich styki powypalają.
Patenty z przekażnikiem czy układem elektronicznym są jak najbardziej ok. jeśli ktoś lubi dłubać i ma do tego talent.
W technice jednak najprostrze rozwiązania są zregóły najwłaściwsze
Maniek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 12:05
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 22:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.