![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
nie wiem jak to w Twoich wygląda, mogą mieć akurat elektroniczne sterownia PWM (płynne wykastrowane do czterech progów). Ale wcale nie muszą.
Najprostsze rozwiązanie to dwie grzałki w każdej manetce i załączane: 1 - dwie szeregowo 2 - jedna 3 - dwie równolegle lub podobne kombinacje. Nie wymaga to żadnej elektroniki, jest niezawodne i tanie. No i tak naprawdę wystarcza.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
prowadzenie linek gazu i manetka - zdjecia | podos | Regularne czynności serwisowe | 14 | 19.04.2013 10:33 |