Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.09.2010, 21:29   #17
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
Domyślnie

nie wiem jak to w Twoich wygląda, mogą mieć akurat elektroniczne sterownia PWM (płynne wykastrowane do czterech progów). Ale wcale nie muszą.
Najprostsze rozwiązanie to dwie grzałki w każdej manetce i załączane:
1 - dwie szeregowo
2 - jedna
3 - dwie równolegle

lub podobne kombinacje. Nie wymaga to żadnej elektroniki, jest niezawodne i tanie. No i tak naprawdę wystarcza.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
prowadzenie linek gazu i manetka - zdjecia podos Regularne czynności serwisowe 14 19.04.2013 10:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.