Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.07.2010, 22:42   #11
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,831
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 1 godz 33 min 27 s
Domyślnie

1.Posądzasz mnie o zapędy rasistowskie nie zadając sobie trudu dlaczego tego słowa użyłem. My użytkownicy tego forum czasami tak się do siebie czule zwracamy. Czarnuchy, afrykańce itp z racji motocykla AfricaTwin .Jeśli miałbym otwierać firmę "sprzedając kota w worku" i mydlić oczy markietingem to na pewno takiej nie założę.

2.Widzę, że nie masz bladego pojęcia o produkcji w ilości trochę większej niż handelek na forum jednym, czy drugim. Ciekaw jestem co byś zrobił jakby któregoś dnia ktoś zamówił 10 000 regulatorów. Na jakiej zasadzie dokonywałby się odbiór jakościowy, reklamacje itp.

3. Jeśli są na świecie mostki dziesięciofazowe - życzę im powodzenia

4. Wszyscy mają w dupie (poza nielicznymi wyjątkami), bo nie potrafisz przedstawić konkretów. Od samego początku tematu zadaję to samo pytanie i nie otrzymuje odpowiedzi. Odpowiedzi są , ale o mostkach, temperaturach, instalacji domowej. Teraz ostatnio o grzałce do gotowania wody (Jakby co mam 1,5KW nófka) albo coś w tym stylu cyt:

"Szczerze mówiąc, ostatnia wymiana postów przypomina debatę sejmową, gdzie wałkuje się jakiś temat, a tak dokładnie nie wiadomo o co chodzi"

Nie słuchaj debaty sejmowej odpowiedz mi na pytanie.Pytanie ciągle te same:

Dlaczego przy stałym obciążeniu prąd skacze z 9A do 15A
Dlaczego jest pulsacja widoczna na włączonych światłach


Ja nie chce schematu, ani zestawienia elementów!!! Chcę konkretnej zrozumiałej odpowiedzi na te pytania.

Czy jesteś w stanie?, czy tylko potrafisz bić pianę i szukać kolejnych wykrętów od tego pytania?


Cyt: "Myślałem, że mam doczynienia z poważniejszymi ludźmi, widzącymi coś więcej poza własnym ego. Chcecie kupować oryginalne reglery -wasz wybór. Nikogo nie miałem i nie mam zamiaru przekonywać na siłe. Na szczęście na zbyt nie narzekam i nie mam czasu na wyprówanie sobie żył w celu przekonania kilku kolejnych niedowiarków."

Powiem tak. Jesteśmy niepoważnymi ludźmi, którzy chcą kupić "poważny" regulator.
Nie musisz sobie wypruwać żył są tu ludzie dorośli, którzy nie z jednego garnka jedli i którzy widzieli więcej niż sobie wyobrażasz siedząc zamknięty w tej swojej fabryce regulatorów i czytając kolejne rozdziały o marketingu. My czarnuchy nie przepadamy za tym ostatnim słowem. Wolimy konkrety. Zawsze można przełączyć kanał w telewizorze na Tele -Zakupy

Parę osób mnie prosiło o wyjaśnienie sprawy stąd takie sformułowanie
Odpowiednie służby? to tylko dyskusja na forum to nie Komisja Sejmowa

Jeśli to tak jest obierane i czas nie ku temu to faktycznie po co pisać. Sory nic nie wiedziałem dopóki nie odświeżyła się strona

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 13.02.2013 o 18:50
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 11:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.