![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 3 godz 48 min 3 s
|
![]()
Takie pomiary robić miernikiem za niecałe 50PLN ?
To tak jak nasikać do silnika i powiedzieć że tam jest olej. Miernik ten wykonuje jak to piszą 2-3 pomiary na sekundę ( sami sprzedawcy nie wiedzą dokładnie ile ![]() Silnik przy 5000 rpm. wykonuje 83.33333 obrotu na sekundę wiec wyobraź sobie co mierzy twój miernik. Nie wnikam ile razy zmienią się bieguny magnesów na fazę. Reasumując : takim miernikiem to można sobie .... wiesz co ![]() Dalej mi się nie chce pisać , szkoda że nie miałem sond prądowych do oscyloskopu i wiecej czasu jak miałem ten regler to bym zrobił konkretne pomiary. Papier przyjmie pomiary i dane techniczne miernika ![]() Dalej nie wiem czy regler jest zrobiony na regulatorze liniowym , impulsowym , kwarkowym ![]() ![]() Absolutnie nie neguję twojej pracy ani włożonego wysiłku chwała ci za to , wyciągnąłem tylko zimne wnioski. A teraz idę wypić kolejne zimne ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
END of TRANSMISSION Ostatnio edytowane przez R2D2 : 23.07.2010 o 23:22 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |