Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.05.2010, 15:28   #15
zbyszek_africa
księgowy...
 
zbyszek_africa's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Radom
Posty: 1,500
Motocykl: KTM LC8 990 Adv.S 08' E-bike CUBE Fox full
zbyszek_africa jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 19 min 49 s
Domyślnie

Na wszystkie pytania odpowiedż jest jedna. Prąd z akumulatora zasila wszystkie odbiorniki, a prądnica doładowuje go. AFrika zapali na pych jeśli aku ma choć z 10v, jak zapali prądnica podciągnie mu volty, ale nie będzie magazynował prądu. Afrikę mozna na pych bo ma łancuchy rozrządu (metalowe) a nie paski wieloklinowe które mogą przeskoczyć na kołach rozrządu.
pozdr.
zbyszek_africa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Niskie ładowanie. Zet Johny Układ elektryczny i zapłonowy 29 01.08.2014 13:10
Obroty a ładowanie Michal Układ elektryczny i zapłonowy 17 03.11.2010 23:35
Dodatkowy osprzęt, a prąd. jorge Układ elektryczny i zapłonowy 4 10.05.2010 15:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.