![]() |
|
Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Wracając do tematu. Gdyby zastosować metody działania pewnych osób wypowiadających się w tym wątku można by np.: Nalać tylko 1L oleju do silnika (kontrolka się pewnie nie zaświeci no i dodatkowo 1kg mniej) ![]() Obniżyć poziomy płynów w aku i zbiorniczkach pomp hamulcowych (zawsze parę gram mniej) ![]() Fajnie, tylko jak ktoś z zewnątrz poczyta nasze Forum to pomyśli - k…..a tu jakaś chuj….a z grzybnią jest ![]() Pamiętajcie jak będę startować na Prezydenta RP to głosujcie na mnie u mnie same konkrety.!!! ![]() Osoby które dałyby sobie coś tam obciąć twierdząc, że to zasysanie niemożliwe stawiają mi po flaszce inaczej tracą autorytet na wieki wieków a.... ![]() Dzięki za dobry temat, bo przy okazji wymienię sobie uszczelkę pod korkiem. Opis do fotek: 1. Pęknięcia uszczelki pod korkiem. Te pęknięcia są już wystarczającym powodem, żeby nie zaciągało płynu do chłodnicy!!! 2. Grzybek zaworu ciśnieniowego 3. Talerzyk zaworka podciśnieniowego. Podważając go paznokciem sprawdzamy czy sprężynka działa poprawnie Mam nadzieję, że temat wyczerpany można pozamiatać co nieco Ps. Mnie ten układ się nie podoba! Dlaczego? Gdyby wyrzucało nadmiar płynu myślę tu o Śliwowicy Łąckiej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 17.05.2010 o 11:44 |
|
![]() |
![]() |