![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
|
![]()
Dolutowany kabelek wpinasz do tego konektorka do, którego były wpięte czerwone. One się tam łączą tylko w celu doprowadzania prądu do akumulatora, a że płynie przez nie cały prąd na instalacę to się palą połączenia. Te dwa styki w kostce są i tak zmostkowane, więc nie ma różnicy pod który podepniesz. Jak wspominałem to połączenie wraz z bezpiecznikiem 30A obsługuje jedynie ładowanie akumulatora podczas jazdy, a po wyłączeniu silnika płynie tam prąd z aku. Zobacz sobie jeszcze na schemacik to ci się rozjaśni.
Jest jeszcze opcja, że odizolujesz czerwone i je jakoś zlutujesz dodatkowym kabelkiem. Jak chcesz nie ruszać kostki możesz tak zrobić. Warunek jeden- styki w kostce musisz mieć w dobrym stanie abyś nie stracił łądowania. Jak trochę będę miał czasu to narysuję schemat bo tera nie mam jak
__________________
:O Ostatnio edytowane przez Dzieju : 12.03.2010 o 21:08 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
olej w prądnicy((( | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 17.02.2014 13:44 |
problemy po wymianie kabli pradnicy | szynszyll | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 27.07.2010 09:41 |
Kable WN - małe pytanko | Szaman | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 24.08.2009 20:22 |