![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,661
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 7 godz 47 min 29 s
|
![]()
Podobno wszystko ma swoje wady i zalety. Ja jednak nie znajduję żadnej zalety w dużym zbiorniku. Chwilę już jeżdżę Afryką i do tej pory miałem dwie sytuacje kiedy naprawdę miałem problem logistyczny z paliwem. W Indiach i w Afganistanie.
Oczywiście wiele razy brakło mi paliwa, ale nie dlatego że miałem za mały zbiornik. Moim zdaniem duży zbiornik jest po prostu niepotrzebny. Zbiorniki z tyłu stwarzają zagrożenie i powodują poszerzenie dupska. W normalnym użytkowaniu motorka są niepotrzebne. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zbiornik paliwa | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 3 | 04.10.2012 15:42 |