Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.02.2010, 10:55   #11
sambor1965
 
sambor1965's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,661
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
sambor1965 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 7 godz 47 min 29 s
Domyślnie

Podobno wszystko ma swoje wady i zalety. Ja jednak nie znajduję żadnej zalety w dużym zbiorniku. Chwilę już jeżdżę Afryką i do tej pory miałem dwie sytuacje kiedy naprawdę miałem problem logistyczny z paliwem. W Indiach i w Afganistanie.
Oczywiście wiele razy brakło mi paliwa, ale nie dlatego że miałem za mały zbiornik. Moim zdaniem duży zbiornik jest po prostu niepotrzebny. Zbiorniki z tyłu stwarzają zagrożenie i powodują poszerzenie dupska. W normalnym użytkowaniu motorka są niepotrzebne.
sambor1965 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
zbiornik paliwa Tomasa Wszystko dla Afryki 3 04.10.2012 15:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.