Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.02.2010, 07:49   #11
chomik

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,791
Motocykl: RD03 RD07a Tenere700 WR
Przebieg: 666
chomik jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 1 dzień 7 godz 29 min 24 s
Domyślnie

Ja mam 43 ltr, kupiłem poprzez spostrzegawczość Sambora za 470ojro, gdy całość wyszła mnie 1700 zł z przesyłką, wniosek warto szukać.... Touratecha, Wlodar tez ma a obecnie na nim jedzie Bigbrother...
i dla mnie sprawa przedstawia się tak, jeśli chodzi o kontynent afrykański i jego wschodnia stronę to wydawanie kasy na taki zbiornik jest zbędne, bo można przejechać na standardzie, ewentualnie tankując w jakieś pojemniki (np. po wodzie 5 litr).
Co do Azji i wschodu to nie wiem, oprócz cywilizowanej Ukrainy, to nigdzie nie byłem możliwe, że warto wydac kasę, dlatego np. że można tanio kupic w jednym miejscu i przez to tanio przejechać w innym, albo rzeczywiście się nie stresować brakiem....

Co do wygody, wady, dupa, reklama itp. zatankowanego 43 Touratecha to tak:
- jedziesz w 2 osoby to się nie stresujesz, zasięg 700 km daje pole do manewru
- na stojąco, samotnie, niestety nogi znacznie szerzej niż standard, ja musiałem się przyzwyczajać przez 3 tygodnie
- podobno żłopie więcej paliwa i słabiej ciągnie, dla mnie przy easy jazda dla 2 osób + toboły (duuuużo) i tak paliła 5,5 litra...
-aby założyć, nie trzeba przerabiać standardowych plastików
- AT z przodu wygląda ja GS wada ?
- trzeba pamiętać o dwóch kranikach.... jeden nie przełączysz i możesz stanąć na trasie, do tera jebie mi się w którą stronę jest RES
- dodatkowe trójniki przy montażu, instalacja przebiega blisko cylindrów, podobno się grzeje, i że niby wężyki mogą się jebać ale nie widzę problemów ja mam te same od 30km, wymienię, tero....
- tankujący na stacjach dziwią się ile się mieści, trzeba odpowiadać na pytania, mi się podoba
- jak nie masz podkładki pod korek wlewu, kształt ma Włodar, co trzeba wyciąć z kwasówki, to leje się paliwo przy glebie, można przeżyć, tylko się trzeba szybko zbierać przy postawieniu na koła, pamiętać powyżej 30 litrów w baku, poniżej, nic nie wycieka....
- jak masz kogoś w ekipie, który ma zbiornik mniejszy, olej koszt..... i tak będziesz tankowania dostosowywać do niego, więc siebie też dostosujesz....oczywiście, można mówi o krowie dojnej, ale tysz można wrzucić gdzieś kanister....
- fajnie wygląda na zlotach i się ludzie zatrzymują
- plastikowe, więc przy glebie nie ma szans na pogięcie, bardzie wytrzymałe niż standard, nawet przy glebie asflat, można załatać gwoździem nad ogniskiem......

a dalej nie pamiętam, bom chlał wczoraj
__________________
www.motopodroze.pl
chomik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
zbiornik paliwa Tomasa Wszystko dla Afryki 3 04.10.2012 15:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.