![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Ja mam 43 ltr, kupiłem poprzez spostrzegawczość Sambora za 470ojro, gdy całość wyszła mnie 1700 zł z przesyłką, wniosek warto szukać.... Touratecha, Wlodar tez ma
![]() i dla mnie sprawa przedstawia się tak, jeśli chodzi o kontynent afrykański i jego wschodnia stronę to wydawanie kasy na taki zbiornik jest zbędne, bo można przejechać na standardzie, ewentualnie tankując w jakieś pojemniki (np. po wodzie 5 litr). Co do Azji i wschodu to nie wiem, oprócz cywilizowanej Ukrainy, to nigdzie nie byłem możliwe, że warto wydac kasę, dlatego np. że można tanio kupic w jednym miejscu i przez to tanio przejechać w innym, albo rzeczywiście się nie stresować brakiem.... Co do wygody, wady, dupa, reklama itp. zatankowanego 43 Touratecha to tak: - jedziesz w 2 osoby to się nie stresujesz, zasięg 700 km daje pole do manewru ![]() - na stojąco, samotnie, niestety nogi znacznie szerzej niż standard, ja musiałem się przyzwyczajać przez 3 tygodnie - podobno żłopie więcej paliwa i słabiej ciągnie, dla mnie przy easy jazda dla 2 osób + toboły (duuuużo) i tak paliła 5,5 litra... -aby założyć, nie trzeba przerabiać standardowych plastików - AT z przodu wygląda ja GS wada ? ![]() - trzeba pamiętać o dwóch kranikach.... jeden nie przełączysz i możesz stanąć na trasie, do tera jebie mi się w którą stronę jest RES ![]() - dodatkowe trójniki przy montażu, instalacja przebiega blisko cylindrów, podobno się grzeje, i że niby wężyki mogą się jebać ale nie widzę problemów ja mam te same od 30km, wymienię, tero.... - tankujący na stacjach dziwią się ile się mieści, trzeba odpowiadać na pytania, mi się podoba - jak nie masz podkładki pod korek wlewu, kształt ma Włodar, co trzeba wyciąć z kwasówki, to leje się paliwo przy glebie, można przeżyć, tylko się trzeba szybko zbierać przy postawieniu na koła, pamiętać powyżej 30 litrów w baku, poniżej, nic nie wycieka.... - jak masz kogoś w ekipie, który ma zbiornik mniejszy, olej koszt..... i tak będziesz tankowania dostosowywać do niego, więc siebie też dostosujesz....oczywiście, można mówi o krowie dojnej, ale tysz można wrzucić gdzieś kanister.... - fajnie wygląda na zlotach i się ludzie zatrzymują - plastikowe, więc przy glebie nie ma szans na pogięcie, bardzie wytrzymałe niż standard, nawet przy glebie asflat, można załatać gwoździem nad ogniskiem...... a dalej nie pamiętam, bom chlał wczoraj ![]()
__________________
www.motopodroze.pl |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zbiornik paliwa | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 3 | 04.10.2012 15:42 |