![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,036
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 12 godz 22 min 10 s
|
![]()
będę miał miejsce tam gdzie teraz mam airbox a więc pod siedzeniem, chociaz nie jest to idealne miejsce, ale na szybko tak mi się jakoś to widzi.
Nie wiem jak ze zmianą przełożenia, muszę postudiować fiszki, ale chyba koszty przerobienia tego były by zbyt duże do zamierzonego efektu. Co do masy - chłodnica koło kilograma (+ olej) więc dojdze wg mnie koło 2kg "wysokich" + pompa ewentualnie i zbiornik na dodatkowy olej. Układ w całości może oscylować w granicy 3-4kg. Ciśnienie jest do zmierzenia, gdybać nie ma co. Zapas powinien być - pompa przecież nigdy nie pracuje w idealnych warunkach (ilość oleju, gęstość oleju itp) jest napęd przez zębatkę. Pytanie czy to nie wpłynie na smarowanie reszty bebechów silnika przez zwiększenie ciśnienia. Tak sobie dumam, gdy założy się element jaki będzie wyżej to czy nie będzie efektu przelania, zbyt wysokiego poziomu oleju w silniku?
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Różnice - chłodnica oleju i wody RD04. | krzysiek_m | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 17.06.2012 22:47 |
Chłodnica oleju. | wieczny | Układ chlodzenia | 9 | 06.02.2009 21:14 |