![]() |
#31 |
![]() |
![]()
to co napisalem o lampie i owiewce to domniemania ALE jeśli opuszczasz oryginalną owiewkę na tych szynach o 10cm to wchodzi już na górne soczewki. tak myślę.
wysoki błotnik to raczej taka zachcianka dla oka - spodziewam się, że przy prędkościach autostradowych może robić więcej złego niż dobrego. w GS błotnik wysoki jest mocowany do ramy pomocniczej a nie do widelca więc podmuchy wiatru nie przenoszą się na kierownicę. co do oryginalnego błotnika to na pewno zostanie /nawet gdybym dołożył wysoki/ ORAZ dostanie krótki, miękki chlapacz na dole żeby syf nie sypał na silnik i kolektor mijając miskę - tak jak to ma miejsce teraz. mam BDB doświadczenia z takimi chlapaczykami dorabianymi z baniek po oleju - to bardzo dobry materiał na takie zastosowanie. PE czarne, sztywne dość aby pełnić funkcję ale i odgiąć się przy zjeździe z czegoś wysokiego. tył faktycznie wystaje bez sensu i jest naprawdę 'miękki' i moim zdaniem mega podatny na uszkodzenia. całość sprawia bardzo liche wrażenie więc dorobię z czasem jakieś 'tail tidy' jak to się mówi. tu znowu GS z tym mini błotnikiem na kole wygrywa.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |