![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#26 | |
![]() |
![]() Cytat:
2. w zestawie zazwyczaj sa bity dlugie i krotkie 3. w 99% przypadkow sa to bity systemu PH natomiast w japonskich pojazdach stosuje sie system JIS o znaczaco odmiennej geometrii grotu. zeby prawidlowo odkrecic japonska srube i jej nie zniszczyc warto dokupic komplet bitow JIS. sa dostepne. bede zaraz w warsztacie to pstrykne pudelko 4. wazne jest mocne podparcie elementu ze sruba - jezeli element nie ma oparcia 'sztuczka' nie zadziała - po prostu moment uderzeniowy musi sie o cos solidnie 'wesprzeć' 5. czasami trzeba uderzyc kilka razy i sie nie zrażać - uzywa się oczywiście młotka 6. na rynku wystepuja wykrętaki udarowe roznych rozmiarow - rownież te bardzo wąskie i długie do np. sprzetu elektronicznego. sa do nich dedykowane groty roznych dlugosci i systemow. słowo na niedziele: https://youtu.be/I6yPND8GJ0k?feature=shared
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 21.05.2025 o 08:24 |
|
![]() |
![]() |