![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 58 min 20 s
|
![]()
To nie chodzi o to żeby amor był sztywny wręcz przeciwnie on tam siedzi po to żeby wybierał wszystkie nierówności. Założenie samej twardej sprezyny spowoduje że będzie podskakiwal jak piłka bo amor jest za słaby żeby wytłumić siłę sprezyny. Amor ma pracować w pełnym zakresie zapewniając stabilność moto.
Ma mam tylny amor od atas tam siedzi sprezyna takiej samej twardości jak w standardowej crf tylko dłuższa, więc ma więcej czasu żeby zatrzymać amor przed dobiciem, do tego zmieniony tlok olejowy od kyb i zrobiony setting. Zawias w lc8 może się schować.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki amortyzator skrętu do CRF1000 / CRF1100? | Majster | Gadżety / wyposażenie | 32 | 31.12.2020 16:46 |
Padł tylny amortyzator | GAMBOR | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 23.03.2011 22:26 |