Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.05.2024, 07:21   #13
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 58 min 20 s
Domyślnie

To nie chodzi o to żeby amor był sztywny wręcz przeciwnie on tam siedzi po to żeby wybierał wszystkie nierówności. Założenie samej twardej sprezyny spowoduje że będzie podskakiwal jak piłka bo amor jest za słaby żeby wytłumić siłę sprezyny. Amor ma pracować w pełnym zakresie zapewniając stabilność moto.
Ma mam tylny amor od atas tam siedzi sprezyna takiej samej twardości jak w standardowej crf tylko dłuższa, więc ma więcej czasu żeby zatrzymać amor przed dobiciem, do tego zmieniony tlok olejowy od kyb i zrobiony setting. Zawias w lc8 może się schować.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaki amortyzator skrętu do CRF1000 / CRF1100? Majster Gadżety / wyposażenie 32 31.12.2020 16:46
Padł tylny amortyzator GAMBOR Rama, zawieszenia, napęd 4 23.03.2011 22:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.