![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,582
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 12 godz 5 min 51 s
|
![]()
nie stosuję 10W30, w DCT 5W40 (motul 71000) a bez DCT 10W40 (też 7100)
aktualnie prawie 140.000km oleju nie ubywa nic. Motocykl od nowości był zalewany Motulem już po pierwszym 1000km. Jeżeli ktoś się martwi czy lepszy ten olej czy inny producent to mogę tylko dodać od siebie, że ten silnik jest pancerny i nie sądzę aby dylematy olejowe miały większy wpływ na jego żywotność. Nie mniej jednak silnik pracuje ciszej na oleju z grupy 40 niż jak to zaleca producent W30 różnica szczególnie jest słyszalna gdy temp. jest pow. 100st.C np. ciągle pracują wentylatory. tolerancje pasowania elementów silnika w CRF są bardzo małe i raczej nie stosowałbym oleju z grupy W50. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olej w airboxie Crf 1100 2020r | OeNKilll | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 09.11.2023 20:49 |
Honda Rebel 1100 DCT | wooocash | Honda - inna niż AT & NAT | 2 | 11.01.2023 11:11 |
Honda NT 1100 | darius | Honda - inna niż AT & NAT | 19 | 21.11.2021 14:01 |