Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.01.2024, 22:34   #32
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,636
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 15 godz 43 min 5 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cassini Zobacz post
C3 powinno się stosować tam gdzie jest wysoka temperatura np. w oleju skrzyni biegów.
W kole co prawda tarcza może się mocno nagrzać ale aluminiowa piasta w 95% czasu jest chłodna więc wniosek nasuwa się sam.
no chyba, że jedziesz latem w 35st.C 140km/h na autostradzie w 2 osoby i zapakowany. C3 niczego nie zmienia w kwestii prowadzenia motocykla a daje sporą granicę bezpieczeństwa przed zatarciem się łożyska. Większy luz także kompensuje ew. niedokładności w piastach łożysk, czy tulejek wewnętrznych.
Z czasem także smarowanie wewnętrze ulega degradacji co podnosi temperaturę pracy łożyska. To tak na logikę bo projektantem nie jestem.

kiedyś temat był wałkowany :

https://africatwin.com.pl/archive/in...p/t-16134.html

Mam już 133.000km i przednie łożyska oryginalne także nie wiem co tam honda wsadziła, trochę mnie to martwi co 2 komplet opon wymieniam uszczelniacze dając za ich wargę smaru ile wlezie.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.