![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#34 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,248
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 5 godz 57 min 11 s
|
![]()
Lepiej używać rozkalibrowanego niż dokręcać na pałę. Rozkalibrowanie w prywatnym użyciu nieomal nie występuje. Po użyciu śrubę należy luzować i wszystko. Ja dodatkowo wpuszczam kilka kropel oleju wazelinowego i do pudełka.
Normy nakazują kalibrację raz na rok albo co 5000 użyć! Jest to wartość, że jeszcze moje wnuki jej nie przekroczą... ![]() Co innego w warsztacie, gdy używa się go na co dzień.
__________________
Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek |
![]() |
![]() |