![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 34 min 40 s
|
![]()
według mnie..
Drogowo bardzo podobnie.. czyli bardzo dobrze.. naprawdę oba te motocykle lata po drogach super fajnie.. terenowo niestety jest duża przepaść.. przede wszystkim ze względu na zawias, który w Tuaregu jest Bardzo fajny.. o dużym skoku 240mm, zaś.zawias w Trampku to niestety kiepscizna, brak jakichkolwiek regulacji, nikczemny skok.. sprawia ze trakiem buja, słabo wybiera i co chwila dobija.. terenowo ten motocykl był dla mnie dosyć niestabilny.. no i gleboodporność w Tuaregu jest na dosyć dobrym poziomie.. w Trampku raczej na słabym, wydech nisko, plastiki kruche, szyba wysoka.. tryby jazdy.. W Tuaregu masz to wyśmienice rozwiązane, wszystkie tryby i ustawienia aby, trakcji czy map zmieniasz w locie bez konieczności zatrzymania w Trampku trzeba grzebać.w menu.. zaś jest jakiś problem z zapamiętywaniem ustawień. jakoś dziwnie tam jest .. ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |