![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Tak stan najważniejszy.
Jak Ci nie zależy na E ( 50KM) - to będzie łatwiej pewnie kupić S . Sam miałem SM i założyłem koła enduro - wg mnie trochę lepiej na tym zawiasie uside down w piachu choć twardsza jest od S czy E. A jest jeszcze Kawasaki KLX400 - to jest DRZ 400E w zielonym ubranku ( ale to rzadkość) Miałem okazję u Bicia na szkoleniu pojeździć dobrze przejrzaną S-ka i E. E - mocniejsza - ale jakoś ta S-ka ( może że po dużym przeglądzie) jeździła bardzo fajnie. Pamiętaj po zakupie bardzo ważne zaobserwować czy motocykl bierze olej. Większość niestety bierze ( z przyczyn rożnych a i przede wszystkim wiek/przebieg i tzw nasi tu byli albo nie byli wcale bo drz się nie psuje ![]() Niski stan oleju skutkuje w pierwszej kolejności uszkodzeniem głowicy |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie koszty naprawy kosza plus łożysk | latek78 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 0 | 02.11.2014 19:44 |