Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.04.2022, 22:36   #11
sudden
 
sudden's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
sudden jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 godz 27 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Horizon Zobacz post
Trzeba modzić dalej .
Na kolejny rzut - zmiana napędu. (...)... stwierdziłem, że przetestuję 13/44. (...)
Obstawiam, że bardzo szybko wrócisz w okolice 13/40 lub 14/44.
W 250L, gdzie niskie biegi fabrycznie są za długie, na 13/45 nie dało się jeździć wcale. Trzeba było zawsze z 2-ki ruszać, a i ona stała się potwornie za krótka.
W 300L niskie biegi zostały podobno skrócone, więc pewnie będziesz musiał ruszać z 3-ki, albo 4-ki
sudden jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Modyfikacje Husqvarna 701 7Greg Husqvarna 701 509 Wczoraj 14:03
Modyfikacje przy DCT mdxmd NAT - Warsztat 30 03.04.2019 10:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.