![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#26 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Przy takiej skali traktuj sobie dokładność powiedzmy od 20nm. Skrajne wartości na ogół najmniej dokładne. W AT chyba gdzieś tam jest pojedyncze 140nm (a może to zębatka w V-Stromie...), a poza tym coś koło 100-110 najwięcej. Tak pamiętam ale pewny nie jestem.
Dlatego kupiłem 2-24 i 7-112. Niewiele mogę powiedzieć bo użyłem ich kilkanaście razy. Zawsze zadziałały - tj. ustawiłem, dokręciłem. Nic się nie odkręciło, nic się nie ukręciło więc chyba ok. Za 90zł nie śmiałbym oczekiwać lepszego wykonania czy działania. Mi wystarczą do sporadycznego użytku, może przy beemce będę częściej korzystał. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki klucz dynamometryczny ? | chomik | Regularne czynności serwisowe | 148 | 24.01.2024 22:57 |