Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.01.2022, 08:07   #11
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał JaTomek Zobacz post
Żadna pomyłka. Miałem na myśli impulsy prądu stałego dlatego dodałem komentarz. Takie urządzenia podają prąd DC w impulsach o dużych wartosciach w jakiś określony okresowy sposób. I to być może działa na zasiarczone płyty bo skuteczności odsiarczania czy to CTEKiem czy zasilaczem nie zauważyłem.
A co to jest '' prąd DC w impulsach o dużych wartosciach'' ? Duzych wartosciach czego?
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
1 kask - kilka nazw bouli Kaski 3 30.04.2015 17:47
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach flippy Przygotowania do wyjazdów 4 22.08.2014 23:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.