![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2020
Miasto: Chrząstawa Wielka
Posty: 293
Motocykl: Yamaha 1VJ/Huska FE501
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 2 godz 46 min 36 s
|
![]()
Tak jak Kolega wcześniej pisał. Zacznij od sprężyn, bez poprawnie dobranych i ustawionego sagu, zabawa kompresją i odbiciem da raczej marny efekt. Ja wymieniłem sprężynę z tyłu na 90N/mm (fabrycznie jest bodaj 70N/mm), z przodu są fabrycznie 5,8N/mm. Ja dałem 6,3N/mm, dodatkowo dorzuciłem podkładki preloadu (2,5mm), z przodu, zrobiłem revalve na 35mm Racetecha. Teraz mogę powiedzieć, że moto jest pode mnie. Zobaczymy co przyniesie czas. Jak będę narzekał wrzucę na przód całe kartridże Tractive i nie będę móżdżył.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olej w wentylkach przedniego zawieszenia | materna | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 04.07.2015 13:14 |
Stabilizator przedniego zawieszenia konieczny? | borut | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 28.06.2011 17:42 |
Zasada działania Gaznika typu CV (tłumaczenie) | Diobeu | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 02.04.2009 07:47 |