![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Tu chyba nie będzie lepiej niż na małej ładowarce z Lidla, patrząc na parametry.
Jak rozumiem, reanimacja aku (poza programem optymalizującym charakterystykę napięcia i natężenia ładowania) potrzebne są dwa parametry: a) podjęcie pracy przez ładowarkę przy małym napięciu aku oraz b) możliwość zagęszczenia elektrolitu (czyli dostępność w programie ładowania czy ustawieniach dużego napięcia rzedu 16V. Te, które podesłałeś chyba niekoniecznie mają wszystko, co trzeba. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 | Roni92 | KTM | 4 | 22.08.2021 08:59 |
Aku w NAT AS a prostownik | Lukhor | Gadżety / wyposażenie | 11 | 04.02.2019 21:18 |