|
|
#11 | |
![]() |
Cytat:
W przypadku zwykłej wersji L, w kierownicy są gotowe nagwintowane otwory na końcach kiery. Pewnie w Rally jest tak samo, bo ciężarki też czegoś muszą się trzymać. Ja założyłem Zety XC Pro z poprzedniego moto. Opitoliłem tylko gripy na końcach. Brutalna metoda ale skuteczna ![]() Jeśli ktoś planuje kupno alu osłony silnika do CRF300L to bardzo możliwe że moja OEM Honda będzie do wzięcia pod koniec czerwca w cenie bliżej 600 PLN.
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles Ostatnio edytowane przez Artek : 20.05.2021 o 11:09 Powód: Połączyłem posty |
|
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |