![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
wybacz ale po tym stwierdzeniu:
Żeby połączyć okolice akumulatora i kierownicy w xrv750, potrzebne jest tak na oko 120-150cm, przy czym liczymy x2 (elektrony biegną tam i z powrotem) przestalem czytac ale zycze powodzenia w dalszych pracach i zazdroszcze nadmiaru wolnego czasu ![]() p. s. 5Ax4 to 20A dla 13.2V daje nam 260W. Z pewnoscia bedzie cieplo ![]() ![]() p. p. s. na fotce glowny i jedyny przewod + w xtz750. Moze 1.5mm2 z bida. w afryce jest niewiele grubszy. pod bakiem wtyk i do stacyjki. przekroje nie zwalaja z nog a przeciez ma tymi glownymi isc cala oddawana moc...
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rozdzielacz napięcia - dedykowany NAT | doctor | Wszystko dla Afryki | 1 | 07.01.2020 16:27 |
Rozdzielacz napięcia | ZYGZAKGARAGE | Wszystko dla Afryki | 20 | 10.11.2019 22:04 |