Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.12.2020, 22:38   #3
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,591
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 10 godz 43 min 27 s
Domyślnie

wybacz ale po tym stwierdzeniu:

Żeby połączyć okolice akumulatora i kierownicy w xrv750, potrzebne jest tak na oko 120-150cm, przy czym liczymy x2 (elektrony biegną tam i z powrotem)

przestalem czytac ale zycze powodzenia w dalszych pracach i zazdroszcze nadmiaru wolnego czasu

p. s. 5Ax4 to 20A dla 13.2V daje nam 260W. Z pewnoscia bedzie cieplo tylko gdzie i kiedy tego uzyc?
p. p. s. na fotce glowny i jedyny przewod + w xtz750. Moze 1.5mm2 z bida. w afryce jest niewiele grubszy. pod bakiem wtyk i do stacyjki. przekroje nie zwalaja z nog a przeciez ma tymi glownymi isc cala oddawana moc...
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg fus020.jpg (14.2 KB, 243 wyświetleń)
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rozdzielacz napięcia - dedykowany NAT doctor Wszystko dla Afryki 1 07.01.2020 16:27
Rozdzielacz napięcia ZYGZAKGARAGE Wszystko dla Afryki 20 10.11.2019 22:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.