|
|
#9 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,446
Motocykl: CRF250L * T7
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 16 godz 9 min 18 s
|
Niekoniecznie całkiem lipa, bo w CRF250L problemem nie jest moc (jeśli ktoś się nie spodziewa Kata 690 w cenie i kolorach małej CRF-ki) tylko moment obrotowy, a ten się zwiększa o 4 Nm czyli o prawie 18%. Różnica powinna być zauważalna, a być może też prosta zmiana mapy zapłonu pozwoli uzyskać "azjatycką" moc czyli gdzieś ok. 30KM.
|
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |