Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.11.2020, 12:45   #30
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

GB20 wg instrukcji ma 2,4 funta, czyli 1.1 kg razem z akcesoriami, sama bateria waży 1,65 funta, czyli 750g.

EDIT: zważyłem sama bateria waży w rzeczywistości 550 g, w komplecie z klemami 840 g! Klemy sa bardzo solidne i można od nich odkręcić kable. I chyba tak zrobię, przykręcę je do aku w NAT, wtedy wpięcie baterii zajmie. tyle czasu, co zdjęcie siedzenia.

gb40 waży tyle samo, urządzenia mają taką samą pojemność, tylko prąd max jest 500 vs. 1000 A.
starszy model gb20 ma 400A, nowszy 500A.
Jak rozumiem, 24 Watogodziny oznaczają pojemność 2Ah dla 12V oraz 4,8 Ah dla 5V.

z ciekawostek, jest tam funkcja pt. "manual override", która wg producenta pozwala ożywić akumulatory, których napięcie spadło poniżej 2V.

Ostatnio edytowane przez bukowski : 11.11.2020 o 14:52
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Tags
brak prądu , dct , jump starter


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
fox v3? suomy mr jump? arai just 1 ? blackhorse Kaski 9 11.03.2013 21:25
Starter nie kręci a prądy są SewO Układ elektryczny i zapłonowy 9 06.02.2009 21:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.