![]() |
#28 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,042
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 53 min 7 s
|
![]()
Pewnie niewiele pomogę ale u mnie objawem zaraz po zakupie a w zasadzie dostarczeniu pod chałupę czyli całe pięć dni temu było: słaby aku - odpalenie z kabli podpiętych pod aku Tereski, prędkościomierz chodził ze sporym przekłamaniem w "górę", licznik przebiegu "naliczał" ale nie zapamiętywał tzn. po każdym wyłączeniu i włączeniu zapłonu pokazywał przebieg pierwotny, kierunki tył działały a przód naprzemiennie raz szwankował prawy raz lewy, wskazanie ładowania na zegarach szalało od 11-14. Dzisiaj założyłem świeżo zakupione aku takie jak w książce stoi tzn. ETZ-10BS Exide /w książce jest dokładnie ETZ-10S ale to chyba poprzednie oznaczenie/ i doszło do samonaprawy - wszystko działa jak Pan Bóg przykazał a ładowanie 13,6-14,4. Poprzednie aku to jakiś "niemiecki" wynalazek z prądem rozruchu 105 i pojemnością 6 zamiast 145 i pojemnością 8,6 /w serwisówce Challenga stoi że pojemność ETZ-10S wynosi 10 ale to akurat chyba bzdura i naciąganie rzeczywistości - ponoć Exide takie aku robił tylko dla BMW tak jak i Shell olej Advance vel BMW Advantec/. Może warto wrócić do źródła
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Bezinwazyjny (dla elektryki) alarm. | janeksok | Wszystko dla Afryki | 8 | 05.06.2012 11:03 |