![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() |
![]()
W pierwszym momencie pomyślałem, że np. zbyt słabo nakręciłeś fajki.
Tak naprawdę możliwych jest kilka przyczyn: 1) korozja styków (tak mogło być na starych kablach/fajkach), 2) nieciągłość połączeń na skutek montażu, 3) uszkodzenie kabla. Zakładam, że któreś kable są ok, albo stare, albo nowe. W starych skróciłbym kable o 1 cm, następnie oczyścił i nakręcił fajki na nowo. Może się uda. W nowych również sprawdziłbym montaż. Pomogą w tym proste pomiary: - Oporność między fajkami tej samej cewki. Oporności obu układów cewka+kableWN+fajki powinny być takie same i wynosić ok. 30-40 kOhm (trzeba sprawdzić z serwisówką). - Oporność każdej fajki względem masy motocykla, czyli czy nie ma stałego przebicia. Oporność powinna być niemierzalna, czyli 1. - Oporność między masą obudowy cewki, a masą motocykla. Tu oporność powinna wynosić 0. Czyli pełna ciągłość. Ostatnio edytowane przez Lis : 27.06.2019 o 00:18 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przebicie na fajkach | BLOB | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 08.10.2010 10:53 |