Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.06.2019, 11:41   #4
Dredd


Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 376
Motocykl: Tenere 700
Dredd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 21 godz 11 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
zapsikaj okolice gaźnika podczas pracy propanem takim z butli/kuchenki/kartusza i słuchaj zmiany w pracy silnika - najszybszy sposób na zlokalizowanie lewego powietrza.
m
Świetny sposób. Spalając gaz obroty powinny wrócić do normy?
Dobrze kombinuję?
Dredd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
DLACZEGO KIRGIZ SCHODZI Z KONIA? Czyli Leszcz Adventure Team w wielkiej wyprawie badawczej do Azji centralnej czosnek Trochę dalej 230 08.11.2020 10:17
BMW r 100r - wolne obroty strobus1 BMW 19 03.11.2016 19:31
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? krzysiek_m Uklad paliwowy i wydechowy 20 03.09.2013 22:23
Pali na 1 gar (wolne obroty) Zet Johny Silnik, sprzęgło, skrzynia 34 19.11.2011 23:52
nie schodzi z obrotow jednostajnie majo Uklad paliwowy i wydechowy 9 18.07.2008 14:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.