Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.01.2019, 15:24   #11
miotacztruskawek
 
miotacztruskawek's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 153
Przebieg: Rosnący
miotacztruskawek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 3 godz 47 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Oczywiście bo w przednim zawieszeniu fabrycznie siedzą sprężyny progresywne, wcześniej pisałem o tyle.
Ale mowa o przypadku, gdy te sprężyny są zdemontowane, a ja pracowałem prętem, żeby odpowietrzyć kardridż.
Czyli dla niewielkich ugięć, gdzie sprężyna jest jeszcze miękka rebound i kompresja jest słabsza, zaś dla większych ugięć, gdzie sprężyna zaczyna być twarda, to rebound i kompresja też zwiększają wartość . Oczywiście mówię tylko o przodzie...tyłu (jeszcze ) nie dotykałem .
miotacztruskawek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Upgrade hamulcowy iwan Hamulce, kola, opony 17 12.09.2014 21:26
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe Adagiio Rama, zawieszenia, napęd 8 10.03.2009 22:00


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.