![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Podnosząc przód musisz podnieść tył
Jeśli tego nie zrobisz, to nie może być lepiej Zakładając od Xr trzeba by sprawdzić dostępność sprężyn Akcesoryjnych. Różnica w wadze XR 600 vs Trampek to 60 kg Można by poszukać akcesoryjnych z XR650 L Do terenu najlepiej kupić inny motocykl Lepsza jest zabawa Zmiana zawieszenia w Trampku ma sens jeśli chcesz z niego zrobić fajną wyprawowke. Wymianę tylnego wahacza na wahacz od Afryki zaczynamy Od kupna adapteru od zacisku hamulcowego Zacisk hamulcowy od RDO3 Eibach robi akcesoryjne XR600
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 13.12.2018 o 10:39 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kilka pytań - zawieszenie AT w TA600 PD10 | zimny | Rama, zawieszenia, napęd | 89 | 23.02.2015 12:02 |