![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 34 min 40 s
|
![]() ![]() ![]() zrobiłem kolejne 5 tys km.. Pacjęt NAT 2016 DCT HRC poprzedni Motocykl KTM 950 SE oraz 950 ADV po 11 latach na lc8, na stare lata nabyłem NAT zalety według mnie: - świetne Wyważenie - DCT... trzeba się jednak jej nauczyć - ochrona przed wiaterem - światła LED - Wygląd z przodu.. ![]() - Hamulce całkiem spoko - umiarkowanie zużywa łańcuch i opony - duża sprawność w jeździe.. - super ustawiony srodek cieżkosci - bardzo czytelny kokpit, sporo informacji - Felgi DID - PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY WADY: - siedzenie.. i niska pozycja kanapy - Idiotyczny i zupełnie mało przydatny tryb D - w DCT - skrzynia biegów.. zestrojona pod szosę... dwojka typowo drogowa w piachu tonie.. - beznadziejne rączki.. niewymontowywane - zawieszenie.. miekkie i gąbczaste ![]() - kiepskie plastiki - blaszany zbiornik - konieczność gmolowania - komplet kluczy... typu śmietnik - wizualnie kiepsko wygląda z BOKU.. fajnie wygląda ATAS ![]() Wnioski.. bardzo nią lubię.. latać wszędzie gdzie chcę... rzekłbym że użytkowość NAT jest dla mnie większa nawet niż lc8 ![]() na koniec.. walnąłem dziś 2000 km.. w 24H .. i przyznam że nie specjalnie wyobrażam sobie to uczynić innym motocyklem.. ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |