![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Nie rozumiem z czego się tak śmiejecie ... wy:
a) dokęcacie te filtry na 150Nm, b) smarujecie oringa i gwint czerwonym loctile, c) wymieniacie filtr raz na 10 lat. Nie wiem jak w innych sprzętach, ale w mojej AT nigdy nie miałem problemu odkręcić łapą a robilem to już kilak razy. Na allegro to w wyszukiwarkę wpisać "HF117 CRF" - czyli "DCT Clutch Oil Filter" Brakujący oring kupiłbym w sklepie z oringami/uszczelniaczami techincznymi. Daje facetowi, zmierzy na stożku pomiarowym stary oring i jest. Te "Oil Drain Plug Crush Washer" to po prostu podkladki miedziane. Do kupienia prawdopodbnie w każdym motoryzacyjnym lub w dobrym sklepie ze śrubami. Jak piszę coś źle, to pewnie ktoś szybko poprawi ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gdzie kupię uszczelniacze zacisku? | Rojek | Hamulce, kola, opony | 5 | 01.06.2014 13:30 |
Obniżenie podnóżek - gdzie kupie? | lotnik | Wszystko dla Afryki | 2 | 27.07.2011 22:59 |