![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Co do udarów elektrycznych ... ostatnio kupiłem sobie Milwaukee m18 fiwp12. Taki mały, a ma 300Nm. I myślę, że moge w to uwierzyć. Ma 4 tryby, z czego pierwszy to 40Nm, kolejny 120Nm i trzeci 300Nm. Czwarty to jakiś specjalny do dokręcania (maks 120Nm, automatycznie wyłącza się po 1sekundzie klepania śrubki po dobiciu.
Z testów na ustawieniu 120Nm odkręciłem zimówki w samochodzie dokręcanie z buta 2 lata temu. Po dokręceniu na "nowo" kluczem dynanometrycznym na 110Nm ... udało się odkęcić na ustawieniu 40Nm. Trafiła mi się fajna promocja na ten klucz i kupiłem. Teraz nowy model ma ciekawą funkcjonalnosć, bo możemy przez telefon ustawić ograniczenia na Nm i mozna używać tego klucza do dokręcania śrub (oczywiście nie jest to mega dokładne jak klucz dynanometryczny, ale wydaje się spoko rozwiązanie) |
![]() |
![]() |