![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
I wsadził kij w mrowisko
![]() Dwie szkoły: 1. zagląda się i wymienia się w zależności od stanu i przebiegu po 60.000 -70.000 sprawdzić naciąg, generalnie łańcuszek powinien przy normalnej eksploatacji wytrzymać do 100.000 bez problemu, ale jeżdżą afryki co maja i 150.000 i jest luzik.... 2. olewa się bo szkoła mówi o nie przejmowaniu się do 200.000 i czeka aż zacznie się odzywać (słychać go) Ja jestem za pierwszą wersją aby sprawdzić... i jeździć na luziku....
__________________
www.motopodroze.pl |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przebieg motocykla a stan rozrządu | Marcin.111 | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 24.04.2012 17:58 |
łancuszki rozrzadu? | SewO | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 01.06.2008 01:34 |