Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.04.2009, 21:30   #18
Kishon
 
Kishon's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Luboń & New Ross
Posty: 83
Motocykl: RD03
Przebieg: 77777
Kishon jest na dystyngowanej drodze
Online: 19 godz 39 min 42 s
Domyślnie

Hm... to może to był teflon? No nie wiem, trzeba by obejrzeć takie nowe? W zasadzie ja sobie wymyśliłem, że jak od czasu do czasu strzela w gaźnik, a przez 20 lat to mogło strzelić, to osmaliło mi te szklanki? W każdym razie nie było jakiś specjalnych zadziorów. Po zeszlifowanio przepustnice się nie haczą, ale może znowu coś przeoczyłem?
Kishon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Całą stopą na ziemi - Motocykle dla niskich Ashanti Lejdis 17 26.02.2012 11:18
lekkie dławienie poniżej 3000 obr Africa Uklad paliwowy i wydechowy 17 16.03.2011 00:17
A takie cuda widzieli już na świecie? graphia Wszystko dla Afryki 4 28.08.2010 12:41
gaśnie na wolnych obrotach... lukasz gorzynski Uklad paliwowy i wydechowy 26 21.11.2008 12:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.