![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
U siebie robiłem test, a mianowicie sprawdzałem ręką z braku odpowiedniego termometru temperaturę regulatora...kolejno: - bez świateł , obniżony poziom elektrolitu ( przed dolewką) temp ok 50* -bez świateł ale po uzupełnieniu akumulatora temp wyczuwalna nieco niższa -włączone światła a potem jeszcze drogowe i stop dała odczucie że temp jeszcze troszkę była niższa. Oczywiście nie chodziło mi o super dokładne pomiary ale o stosunek odbioru prądu do temp regulatora. Dlatego też włączanie świateł zaraz po uruchomieniu ( z wyjątkiem opcji posiadanego rozładowanego akumulatora) jest wskazane a w skrajnych wypadkach np grzanych manetek. Aha jeszcze co do kostki , podczas tych pomiarów dało się wyczuć na kostce temp ciutek większą niż ludzkie ciało posiada standardowo czyli określiłbym na np 40* lub "letnia" ale nijak to się miało do ryzyka jej stopienia. To samo dotyczy jednego z przewodów dochodzącego do kostki ,również określił bym go jako "letni. To tyle, a decyzje podejmujcie już sami.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Regulator Napięcia Jaki?? | darkier | Układ elektryczny i zapłonowy | 46 | 17.10.2022 12:04 |