![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: akalicy stolicy
Posty: 3,416
Motocykl: XRV650
Przebieg: 90+
![]() Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 6 godz 16 min 21 s
|
![]() Cytat:
![]() Wiesz, ze nie zabija np. napiecie 30tys. Volt o ile nie jest w stanie wywołac przepływu dużego pradu a może zabic napiecie kilkudziecieciu Volt przy dużym przepływie pradu ? (zwłaszcza prad stały jest tu groźny, bo powoduje jonizację komórek krwi i ich nieodwracalny rozpad) Aby zobrazować sytuację laikom- jebnął Cie kiedys "pastuch" ? taki elektryczny, którym ogradza się pastwiska dla trzody wszelakiej ? Tam jest ok. 18tys Volt (a zasila to najcześciej aku 12V i daje tyle z przetwornicy tylko źródło prądowe jest tam na tyle słabe, ze nie jest w stanie ubić trzody a jedynie "przywołac do porzadku" ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator RD04 wymiary | Poncki | Układ elektryczny i zapłonowy | 35 | 23.05.2017 18:55 |
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 12.12.2012 10:44 |