![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#33 |
![]() |
![]()
Tak Korniku ale ja mowie o uszkodzeniu glowki korbowodu nie o ukladzie korba-panewki-wal. Mnie to brzmi na uszkodzenie sworznia tloka tylnego. W konstrukcjach z lozyskiem igielkowym w glowce zmieniamy lozysko i hulaj dusza. Tu jezeli padla glowka to trzeba wyjac wal korbowy, pasowac panewki do nowej korby i cala reszta z tym zwiazana. Koszty nowych czesci jezeli tylko to nie zabijaja ale zawsze warto i to i to i tamto wymienic jak silnik na stole.
Ostatnio: - dwa komplety pierscieni - dwa sworznie i klipsy - wszystkie oringi - uszczelki - uszczelniacze zaworow 1700pln w hondzie OEM po rabatach Rambo bo Honda Rzeszow zaspiewala wiecej.Nie ma lekko ![]() Sworznie zupelnie ciche jak wyjmiesz nieraz widac i czuc pod palcem - jak stuka to juz jest gruby rów ![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stare Garminy | matjas | Hardware | 7 | 26.09.2013 13:37 |