![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
|
![]()
Regulacja składu mieszanki (śruba) jest istotna dla pracy na wolnych obrotach. Wraz ze wzrostem obrotów rolę przejmują inne "podmioty" odpowiedzialne za właściwy skład mieszanki. Dysza główna ma istotne znaczenie przy otwarciach przepustnic od 3/4 do pełnego.
Membrany mają chodzić lekko, ale z takim oporem przetłaczanego powietrza. Nie opadają natychmiast. Napisał Diobeu ![]() No właśnie, serwisówka jak i fiszki mówią o jednym rodzaju dysz głównych, 125 dla tego rocznika, dławienie odbywało się poprzez wsadzenie zwężonych króćców ssących, oddławienie teoretycznie ma się robić przez zwiększenie średnicy króćców czyli albo wycięcie kryz albo wymiana gum. Gdzieś znalazłem info o doregulowaniu gaźnika po oddławieniu, ale nikt nie wie jakby to miało wyglądać. Skład mieszanki mam 2,5 obr., teoria mówi o 2 i 1/4 ale dałem te 1/4 obr. bogatszą jako poprawkę na 11 lat życia. Diobeu W ten sposób zubożyłeś mieszankę. Śruba reguluje ilość powietrza, ilość paliwa jest stała, tzn jest zależna od wielkości dyszy wolnych obrotów. Ostatnio edytowane przez BartekJ : 05.03.2009 o 13:45 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
DLACZEGO KIRGIZ SCHODZI Z KONIA? Czyli Leszcz Adventure Team w wielkiej wyprawie badawczej do Azji centralnej | czosnek | Trochę dalej | 230 | 08.11.2020 10:17 |
Dusi się przy nagłym dodaniu gazu | fraradek | Uklad paliwowy i wydechowy | 33 | 29.03.2012 21:14 |
Pilne, silnik dusi a jechac cza :) | Olek | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 25.09.2011 21:13 |