![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Testowalem to w DR650. Zmienilem pare rzeczy i dodalem 1 dodatkowy otwor wielkosci 5zł. Po tym modyfikacjach motor zupelnie nie działał. Dusil się, nie wchodzil na obroty, nie mial wolnych itd. Dopiero po konsultacji z lożą starców doszedłem do wniosku, że ten dodaktowy dolot zmienil skład mieszanki... a ja myslalem, że czym wiecej powietrza tym lepiej.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wieksze kolo na przodzie. | PszemekADV | Inne - dyskusja ogólna | 23 | 01.04.2015 09:07 |
Dorobienie dolotu do tłumika - Warszawa ? | mikelos | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 16.04.2014 14:39 |
Średnica dolotu wydechu RD07 | kraft90 | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 20.02.2013 00:50 |