Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.06.2015, 22:48   #3
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 3 godz 12 min 36 s
Domyślnie

Moduł ,obrotomierz i trip raczej do odratowania.
Prawdopodobnie regler dał ok 20V lub więcej ( u mnie dawał 23V, a ja mowie kolesiom to jest moja pierwsza afra która ma takie zajebiste światła )
Po czym wszystko zdechło jak u ciebie.
Moduł nie zrobił zwary tylko po akumulatorze przyjął nadmiar na klatę aż spaliło bezpiecznik.

Jak będziesz chciał naprawiać "zabawki" to służę pomocą,
Info na PW.
__________________
END of TRANSMISSION

Ostatnio edytowane przez R2D2 : 29.06.2015 o 22:51
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
moduł - AT 07 Kupek Układ elektryczny i zapłonowy 3 09.07.2013 08:37
Moduł RD 03 szymon25 Układ elektryczny i zapłonowy 6 27.08.2012 21:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.