Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.01.2014, 21:57   #8
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,938
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 21 godz 41 min 54 s
Domyślnie

Pomierzyłem.
Dodam że mam progresy i ich praca względem gąbczastych seryjnych to ok 4-5cm wyżej ale to przy pomiarze na max. wyciągniętych amortyzatorach już nie ma znaczenia.
Prowadząc przewód jak Kazmir czyli względnie prosto wyszło mi 120cm na styk czyli normalnie zaczyna się od 125 do 130.
Prowadząc bardziej skrótowo czyli między pólkami , poprzez płytę osłonową pod czachą mocowaną do dolnej półki ( droga zbliżona do oryginalnego kompletu giętki-sztywny) długość 120 i z zapasem 125 powinny być optymalne.
Oczywiście ma znaczenie jakich użyjesz końcowek , jeśli optymalnie wygięte to i naddatki przewodu nie będą potrzebne.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 26.01.2014 o 22:02
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.