![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
Kolego - jak napisałem wcześniej - około 120V przy 3-4krpm między każdą z faz mierzone 1-2, 1-3, 2-1, 2-3, 3-1, 3-2.
Wartości napięcia są podawane różnie bo od 90-120V AC zmiennego /ja miałem w Caponordzie 120V i było OK - tylko po reglerze było 12,4 ![]() matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Regulator Napięcia Jaki?? | darkier | Układ elektryczny i zapłonowy | 46 | 17.10.2022 12:04 |
Znika napięcie w tripmasterze | ToSt | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 18.06.2011 23:06 |
Regulacja napięcia sprężyny | graphia | Wszystko dla Afryki | 31 | 19.01.2011 14:25 |