![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
"Żelowy" to też "kwasowy" działa tak samo, tylko elektrolit jest związany do postaci żelu i odpowiednia konstrukcja powoduje, że jest praktycznie bezobsługowy i nie ma problemów z wyciekającym elektrolitem. Jeszcze trochę wiadomosci o aku Żelowemu bardziej szkodzi nadmierne ładowanie, bo traci elektrolit nieodwracalnie. Żel nie paruje, ale zawarta w nim woda rozkłada się na wodór i tlen, które uciekają z akumulatora Do zwykłego zawsze można dolać wody destylowanej, a do żelowego nie ma jak. Dlatego napięcie ładowania musi być niższe - nie wolno przez dłuższy czas przekraczać 13.8V, a na zwykłym spokojnie może być 14.4V
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 17.11.2008 o 14:45 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
pytanie o gmole.... | hans | Wszystko dla Afryki | 39 | 07.06.2010 16:43 |